====== Votická cesta s RAIFFEISENBANK, A.S. – XXXIX. ročník ====== ===== orientační závod v běhu nebo chůzi pro začátečníky i pokročilé ===== {{template>:rp-only|yy=21|id=voticka}} * [[https://oris.orientacnisporty.cz/Zavod?id=6613|Prihlášky (online)]] || **[[:2021:voticka:start]]**\\ orientační závod v běhu nebo chůzi pro začátečníky i pokročilé\\ //Doksy // || **11. – 12. září** || **[[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YVNDU53w5ypPLy1iPfLJGGjS36YJUYMj/edit?usp=sharing&ouid=115094945330204942679&rtpof=true&sd=true|Výsledky (xlsx)]]**\\ **[[https://drive.google.com/file/d/1uiD7DLa3jOZrXjivRY9hYPhfgQviAO16/view?usp=sharing|Výsledky štafet (pdf)]]**\\ **[[https://janecci.rajce.idnes.cz/Voticka_2021_Doksy/|Foto (Janečkovi)]]**\\ **[[https://sotesek.rajce.idnes.cz/Voticka_cesta_2021/|Foto - štafety (Randíkovi)]]** || [[Ondrej.Janecek@seznam.cz|Ondřej Janeček]] ||

ROZPIS XXXIX. ročníku zá­­vodu
v orientačním běhu nebo chůzi

Votická cesta 2021 s Raiffeisenbank

Závod o nejlepšího orientačního běžce - zaměstnance PENĚŽNICTVÍ a pojišťovnictví

Generální partner:    Raiffeisenbank, a. s.

Další partneři:                                INSCOM-ICBA, s.r.o. – pojištění pohledávek

Pořádající subjekt:  Spolek organizátorů bankovních sportovních akcí (SOBSA)

Spolupořadatel:               OK Doksy, OOB SK Chrast, současně ještědský žebříček

Typ závodu:               krátká trať (sobota), Lotyšské štafety (neděle)

Závodní kategorie:

MA - závod jednotlivců mužů, kteří jsou nebo v minulosti byli registrovanými závodníky, anebo "amatérů" s dobrou kondicí, kteří nemají větší problémy s mapou. Náročnost odpovídá cca výkonnostní kategorii H45.

MB - méně náročná trať pro muže, rekreační orientační běžce až chodce, případně v minulosti registrované běžce, kteří již netrénují. Startují jednotlivci nebo dvojice M + Ž nebo M + dítě starší 10 let. Start dvojice mužů není povolen. Náročnost odpovídá cca výkonnostní kategorii H55.

ŽA - náročnější trať pro ženy, obdobné, viz. podmínky kategorie MA. Náročnost odpovídá cca kategorii D45.

ŽB - méně náročná trať pro ženy - viz podmínky MB. Startují jednotlivci nebo dvojice Ž + Ž nebo Ž + dítě starší 10 let. Náročnost odpovídá cca výkonnostní kategorii D55.

N2 - náborová trať pro začátečníky, kteří však již získali určité zkušenosti s mapou pro orientační běh. Startují jednotlivci, libovolné dvojice nebo celé rodiny. Dítě by mělo být schopno ujít v terénu asi 4 km. Náročnost odpovídá cca kategorii HD14.

N1 - náborová trať pro úplné začátečníky bez ohledu na pohlaví. Startují jednotlivci, libovolné dvojice nebo celé rodiny. Dítě by mělo být schopno ujít v terénu asi 3 km + asi 1 km na start (HD10).

Závod se uskuteční s měřením času u všech kategorií, a podle pravidel orientačního běhu s následujícími výjimkami:

-  kategorie MA, MB, ŽA, ŽB: přepočet výsledných časů věkovým koeficientem, který upraví čas běhu s ohledem na věk závodníků počínaje věkem 30 let. Ve dvojici se bere v úvahu věk staršího;

- závod v kategoriích MA, ŽA bude vypsán pouze při účasti min. 3 závodníků/závodnic. V opačném případě budou kategorie sloučeny do MB, resp. ŽB a náročnost takovéto kategorie bude odpovídat kategorii B; ženy mají právo startovat i v mužských kategoriích;

- v kategoriích MB, ŽB se za chybu v označení průchodu kontrolou, nebo její vynechání připočítá 20 minut a závodník není diskvalifikován;

- v kategoriích N1, N2 se za chybu v označení průchodu kontrolou, nebo její vynechání, připočítává 10 minut. Pokud závodníci najdou a správně označí alespoň polovinu kontrol, rovněž nebudou diskvalifikováni;

- závodníkům přidělí pořadatelé startovní čas, který je nutno dodržet. Pokud někteří z rodičů poběží jako doprovod svého dítěte a potom teprve svoji trať, musí to ohlásit v přihlášce. Dítěti i dospělému bude umožněn start buď „na krabičku“ (v libovolném čase), nebo v celou minutu při zapsání do listiny na Startu. V obou případech jen do uzavření startu.

datum:                        sobota 11. 9. klasický závod na krátké trati, neděle 12.9. závod štafet

místo konání:           Staré Splavy, okres česká Lípa, z Prahy 90 km, 1:20 hod. jízdy, štafety Doksy

centrum:                              bude upřesněno v Pokynech zveřejněných v ORIS

přihlášky:                   elektronicky prostřednictvím  ORIS

uzávěrka:                            termín do pátku 20.8.2021, 23:59h,

druhý termín do neděle  5.9.2021, 23:59h, s navýšením startovného o 50%

SOBSA používá informační systém Českého svazu orientačních sportů ORIS.

Stručný návod zde (ilustrativní návod najdete v ORISu vedle rozpisu):

1) jděte na https://oris.orientacnisporty.cz/

2) v rozbalovacím menu uprostřed nahoře zvolte všechny závody

3) zvolte měsíc, kdy se závod koná

4) klikněte na název našeho závodu

5) nepřihlašujte se svým registračním jménem do ČSOS (pokud jste v ČSOS trvale přihlášeni,

odhlaste se), ALE svoji přihlášku zahajte kliknutím napravo na Jednorázová přihláška.

6) Ověření emailu

Zadejte svoji mailovou adresu a klikněte na zaslat ověřovací email. Obratem obdržíte na svůj

mail PIN.

7) Zadat/evidovat jednorázovou přihlášku

Níže na stránce zadáte znovu svůj e-mail a PIN, který vám přišel a kliknete na zadat/evidovat

jednorázovou přihlášku.

8) PIN si uschovejte pro další přihlašování

9) Kontaktní informace

Důležité: jako název klubu napište jméno vaší rodiny. Příklad: Pláničkovi, Šafrovi, Janečkovi

atd. Pod názvem vaší rodiny (klubu) můžete přihlásit i další závodníky z vašeho klanu (např. pod

Křivánkovi může být přihlášen i Vojta Kolenčík, Šlitrovi apod.). Dále doplníte zbylé kontaktní

údaje (jméno, příjmení, telefon, země a souhlas se zpracováním osobních údajů), a klikněte na

Uložit

10) Přihlášky

V přihlášce vyberete: Kategorii, Příjmení, Jméno, rok narození, pohlaví, SI čip - buď číslo

vlastního, nebo „nepožaduji“ (u doprovodu). Políčko Půjčit SI zaškrtnete pouze, když čip chcete

půjčit. Po vyplnění všech polí kliknete na Přidat - tak přihlásíte na závody i ostatní blízké,

samozřejmě s jejich souhlasem.

Máte za sebou přihlášku na závod – hurá😊!

Ještě mít kde bydlet, co jíst a případně běžet štafety😊!

11) Doplňkové služby

zvolíte z Doplňkové služby to pravé pro vás a vaše blízké. Volbu provedete kliknutím na ikonu,

doplněním počtu a kliknutím na Uložit.

Předpis za startovné a doplňkové služby včetně variabilního symbolu, pod kterým budete platit se

vám objeví na obrazovce dole.

V případě problémů s vyplněním přihlášky pište nebo volejte Tomáši Janderovi

(janderat@seznam.cz) či Ondřejovi Janečkovi (Ondrej.Janecek@seznam.cz).

ÚČASTNICKÉ POPLATKY:      

kategorie a platby (ubytování od pátku nebo soboty do neděle, vždy se snídaní; sobotní večeře)

startovné a režie

doplňkové služby

platba celkem

pátek-neděle

150

1 110

1 260 Kč

sobota-neděle

150

730

880 Kč

do 15 let – pátek-neděle

100

1 110

1 210 Kč

do 15 let – sobota-neděle

100

730

830 Kč

odboráři – pátek-neděle

zdarma

550

550 Kč

odboráři – sobota-neděle

zdarma

375

375 Kč

děti odborářů do 15 let

zdarma

zdarma

zdarma

Bez ubytování a stravování, start v kategorii A nebo B

150

-

150 Kč

Bez ubytování a stravování, start v kategorii N1 nebo N2

100

-

100 Kč

Bez ubytování a stravování, start (A,B,N1,N2) - odboráři

zdarma

-

zdarma

Děti do 3 let bez nároku na lůžko a stravu

zdarma

-

zdarma

Platbu uhraďte na účet SOBSA číslo: 4001639031/0100 s variabilním symbolem z přihlašovacího systému, ideálně se jménem přihlašovatele ve zprávě.

Příspěvek pro členy Odborového svazu pracovníků peněžnictví a pojišťovnictví (OS) se vztahuje i na manžela/ku a děti, pokud nejsou výdělečně činné. Členství je třeba doložit na prezenci průkazem člena OS nebo potvrzením ZO OS o členství.

Při zrušení přihlášky po termínu je stornovací poplatek min. 40 % z celkového vkladu. Při neúčasti bez předchozí omluvy se vklad nevrací. O snížení stornovacího poplatku může rozhodnout ředitel závodu na základě písemné/e-mailové žádosti + v závislosti na možnostech storna vůči 3. stranám a důvodech (vážné zdravotní a rodinné).

prezence:                    na shromaždišti od 12:00 hodin, samostatně ve stanu SOBSA (nikoliv

u spolupořadatelů). Obdržíte čip (pokud nemáte vlastní). Osobní věci bude možné odložit ve stanu SOBSA. Čas příjezdu na shromaždiště můžete přizpůsobit času ve startovce.

pokyny a startovka:        v týdnu před závodem: v ORIS

Doprava autem:

Z Prahy do Starých Splavů/Doks individuální. Z Doks do Starých Splavů je vzdálenost 7 km a cca 10 min. autem.

Ubytování a stravování:

Ubytování a stravování je v rekreačním areálu TERMIT25, v chatkách. Areál je vzdálen 15minut chůze od Máchova jezera. Adresa: Bezdězská 260, Doksy 472 01. Z náměstí Republiky v centru města Doksy jeďte ulicí 5. května, kde u rybníku zahnete doprava ulicí Bezděskou, po které budete pokračovat až k areálu TERMIT25. Z centra Doks se jedná asi o 10 minut pěší chůze a rovnou od Máchova jezera to je přibližně minut 15. Termit25 na mapě

Všechny chatky jsou vybaveny celkem čtyřmi lůžky. Dále v chatce najdete šatní skříň a komodu, dále stůlžidlemi, poličku a pomůcky na úklid. Sociální zařízení jsou společná v turistické ubytovně.

výbava:

SI-čipy: obdržíte při prezenci. Pokud máte vlastní čip, uveďte jeho číslo v přihlášce. Pokud pořadatel nabízí i možnost SIAC (bezkontaktních) čipů, stanoví půjčovné úměrně nákladům na jejich zapůjčení (v případě Vašeho zájmu se zavazujete rozdíl doplatit na Prezenci).

Buzoly: pořadatelé buzoly nezajišťují, doporučujeme zakoupit si předem vlastní nebo si půjčit od známých.

Mapník: (plastové desky formátu A4 na ochranu mapy v případě mokrého počasí) najdete určitě doma, stejně tak širší izolepu, aby jste si vyrobili popisovník (obal a držák na popisy kontrol).

Oblečení ani obutí není pořadatelem omezeno, ten doporučuje sportovní nesmekavé boty a zakrytí dolních i horních končetin.

občerstvení:              obvykle voda v cíli; stánky v centru závodu.

první pomoc:            v centru závodů u spolupořádajícího oddílu.

další služby:              úschovna, v nejhorším i dětí (na vaše rizikoJ), atd. po dohodě na Prezenci.

vyhlášení a ceny:               Vyhlášení výsledků a předání cen proběhne v areálu TERMIT25, v sobotu po večeři. Nejlepší z každé kategorie obdrží drobné upomínkové ceny formou švédského stolu. Vyhlašování proběhne v pořadí ŽA, MA, ŽB, MB, N2, N1.  Ve všech kategoriích budou současně předány ceny nejlepším odborářům.

 

protesty k závodu:           písemně zástupci ředitele, s vkladem 100 Kč během závodu nebo do 5 dnů na e-mail: Ondrej.Janecek@seznam.cz .

Informace o závodě štafet obdržíte v sobotu večer po vyhlášení výsledků klasického závodu.

ŠTĚSTĚNA:

Tradiční soutěž se uskuteční i letos. Tipovací lístky si vyzvedněte na prezenci.

další informace o akci:

Přihlášení závodníci obdrží před závodem bližší pokyny včetně přesného umístění parkoviště, startu 00 a vzdálenosti ze shromaždiště na start.

Sledujte stránky SOBSA a tohoto závodu v ORIS - Český svaz orientačních sportů (orientacnisporty.cz).

Další případné informace nad rámec Rozpisu a Pokynů k akci si můžete vyžádat u Ondřeje Janečka Ondrej.Janecek@seznam.cz, (T: 731 627 019) a Tomáše Jandery, janderat@seznam.cz, (T: 724 021 520) (ubytování, stravování, přihlašovací systém).

Upozornění:             

- účastníci se účastní akce na vlastní nebezpečí. Pořadatel nenese odpovědnost za ev. zdravotní potíže vzniklé během, příp. po skončení akce; náročnost výkonu při závodě (běh nebo chůzi) přizpůsobí svému zdravotnímu stavu;

- celá akce není hromadně pojištěna. Účastníci závodu, registrovaní v ČSOS, jsou v případě úrazu pojištěni. Ostatním účastníkům doporučujeme uzavřít individuální pojistku pro případ úrazu;

- přihlášením se na tuto akci každý účastník souhlasí se zveřejněním svých osobních údajů v platném formátu ČSOS (včetně jména zaměstnavatele) a to v podobě přihlášky, startovky a výsledků na webech závodů a v informačním systému ORIS, https://oris.orientacnisporty.cz/ ;

- v průběhu akce budou pořizovány zpravodajské fotografie, sloužící k informování veřejnosti

o proběhlém závodě, vyúčtování dotací na akci atd. v souladu s § 89 zákona č. 89/2012 sb.,

Občanského zákoníku;

- dále zde mohou být pořizovány fotografie k osobní potřebě závodníků (jako vzpomínka na závody, pro propagaci klubu OB, atd.) zejména z vyhlášení výsledků a doběhu do cíle. V případě, že nesouhlasíte s fotografováním, oznamte to prosím explicitně fotografovi.

DŮLEŽITÉ SDĚLENÍ: PROSÍME VŠECHNY ZÁVODNÍKY, ABY PO SOBOTNÍM ZÁVODĚ NEODJÍŽDĚLI DOMŮ, ALE PŘESUNULI SE DO AREÁLU TERMIT25, KDE SPOLEČNĚ STRÁVÍME ZBYTEK DNE. TÝKÁ SE TO I TĚCH, KTEŘÍ SE NECHYSTAJÍ NA ZÁVOD ŠTAFET. MOHOU ODJET V NEDĚLI PO SNÍDANI NEBO SE ZÚČASTNIT ŠTAFET JAKO DIVÁCI.

Hlavní organizátoři:              

Ondřej Janeček: ředitel závodu, kontakt se spolupořádajícím oddílem, sportovní část závodu

Tomáš Jandera: zástupce ředitele závodu, slavnostní ceremoniál

Karel Setnička: zpracování výsledků

Jan a Magdalena Randíkovi: závod štafet

Filip Beneš, Markéta Janderová, Lenka Choutková, Jára Choutka, Líba Pláničková: realizační tým

==== Covid-19 ==== // Přihlášením se každý účastník zavazuje jednat v souladu aktuálně platnými ochrannými opatřeními stanovenými Ministerstvem zdravotnictví ČR nebo pořadatelem závodu. Každý účastník je povinen prokázat se platným certifikátem o bezinfekčnosti (potvrzení o ukončeném očkování/ negativní RT-PCR test max. 7 dní / negativní POC antigenní test max. 72 hodin/ doklad o prodělání nemoci max. 180 dní). Pro urychlení kontroly doporučujeme instalaci aplikace Tečka. //