====== Vysočina 2023 ====== ===== zimní lyžařská nebo pěší turistika ===== {{template>:rp-list|yy=23|id=bezky}}
Pořadatel:
SOBSA - Spolek organizátorů bankovních sportovních akcí.
Účastníci:
Akce je koncipována jako otevřená.
Účastnit se mohou příznivci SOBSA, jejich rodinní příslušníci, sportovci i nesportovci. Vítáni jsou i ostatní účastníci. Podmínkou účasti je vyplnění přihlášky, úhrada poplatku před jejím odesláním a odeslání přihlášky do stanoveného termínu.
Termín:
Pátek 27. ledna až neděle 29. ledna 2023.
Ubytování je možné v pátek po 14. hodině. Akce končí snídaní v neděli 29. ledna.
Místo konání:
Rekreační středisko Horník, Askino – obec Tři Studně. Penzion se nachází v krásném prostředí Žďárských vrchů na břehu rybníka Sykovec.
Individuální sportovní aktivity:
Doplňkové programy:
Sauna (za úhradu), kulečník (za úhradu), šipky (za úhradu), masáže (za úhradu)
Ubytování:
Dvou až pětilůžkové pokoje.
Pokoje A v hotelové části mají vlastní sociální zařízení.
Pokoje B v turistické části mají společné sociální zařízení na patře.
Ubytování se psem je povoleno v turistické části penzionu.
Poplatek za psa (200,-/den malé plemeno; 300,- Kč/den větší plemeno) si hradí každý z účastníků sám v recepci penzionu.
Ubytování se psem uveďte do poznámky v přihlášce.
Doprava:
Individuální
Autem: k cestě je možno využít spojení přes Nové Město na Moravě, nebo Žďár nad Sázavou do obce Tři studně. U autobusové zastávky značeno do centra obce směr Horník. V zimním období bývá cesta ze Žďáru obtížněji sjízdná.
Busem: ze spoje Žďár nad Sázavou – Fryšava, vystoupit v zastávce Tři Studně. Penzion se nachází 800 m od zastávky směrem do vsi, po asfaltové cestě mezi chatami – značeno. Alternativně spoj Nové Město na Moravě – Fryšava, vystoupit rovněž v zastávce Tři Studně.
Parkování:
Přímo v areálu dostatečný počet míst k parkování.
Úschova lyží:
V objektu je k dispozici lyžárna.
Stravování:
Stravování začíná snídaní v sobotu 28. ledna. Dále je zajištěna polopenze (večeře v sobotu, snídaně v neděli). Posledním jídlem je nedělní snídaně.
Hospodářské podmínky:
Za veškeré poskytnuté služby (ubytování, stravování - polopenze, režie akce, atd.) stanoví pořadatelé následující poplatky:
|
Varianta
|
Pokoje A
dospělí Kč/os. |
Pokoje A
Kč/os.
|
Pokoje B
dospělí Kč/os. |
Pokoje B
Děti do 12 let* Kč/os. |
1 |
Základní poplatek
|
1 780 |
1 210 |
1 400 |
930 |
2
|
Členové odborů OSPP** a jejich rodinní příslušníci |
1 580
|
1 010
|
1 200
|
730
|
* Za dítě do 12 let se považuje takové, které nedosáhne v průběhu akce dvanáctých narozenin. V případě platby za dítě do 12 let budou podávány poloviční porce jídla
** Členové odborů OSPP (Odborový svaz pracovníků peněžnictví a pojišťovnictví) musejí na místě prokázat své členství potvrzením ZO OS, případně je možné potvrzení ZO OS přímo na přihlášce. Příspěvek se týká i manžela (-ky). Příspěvek se rovněž týká i dětí do 26 let věku, které nejsou výdělečně činné.
Ještě před odesláním
přihlášky a účastnického poplatku kontaktujte, prosím, vedoucí akce Janu
Samkovou na telefonním čísle
602 669 687 a informujte se o volné kapacitě. Bude-li ještě volno, uhraďte účastnický
poplatek současně s odesláním přihlášky ve prospěch účtu 4001639031/0100.
Účastnický poplatek může být uhrazen ze sociálního fondu, u členů odborové organizace je možná úhrada z odborových prostředků základní organizace. V případě, že platíte poplatky z vlastních prostředků, převeďte je příkazem k úhradě na uvedený účet. Datum platby a číslo účtu plátce uveďte v přihlášce. Variabilní symbol je osmimístný. Pro akci Vysočinou na běžkách je to 202301xx (na dalších dvou místech počet účastníků, za které je příspěvek placen). Např. čtyřčlenná rodina uvede 20230104 apod. Pokud bude prováděna úhrada poplatků ze sociálního fondu nebo z odborových prostředků za více účastníků najednou, je třeba připojit k jedné z přihlášek jmenný seznam přihlašovaných účastníků včetně rozpisu poukazovaných částek.
Do zprávy pro příjemce uveďte jméno osoby, která je rovněž osobou vyplňující přihlášku, aby mohl pořadatel snadněji identifikovat plátce uvedené částky!!!
Přihlášky:
Zasílejte elektronickou poštou na adresu: samkovajana10@seznam.cz (+ v kopii na ok1dfc@seznam.cz). Nejdříve si, prosím, ověřte volnou kapacitu! Veškeré akceptované přihlášky budou obratem potvrzeny. Pokud neobdržíte potvrzení přihlášky, kontaktujte vedoucí akce Janu Samkovou.
Uzávěrka přihlášek je do pátku 20. ledna 2023 včetně.
Kapacita je omezená, takže pořadatelé přihlédnou k časovému pořadí došlých přihlášek. Účastníci svým podpisem na přihlášce potvrzují, že je jim znám jejich zdravotní stav a že se akce účastní na vlastní nebezpečí. Nebudou – li vyplněny všechny požadované údaje a nebudou-li poplatky uhrazeny, je přihláška neplatná.
Zrušení přihlášky a stornovací poplatky:
Do 14. 1. 2023 lze přihlášku zrušit bez stornovacích poplatků. Vrácení poplatku je spojeno pouze s manipulačním poplatkem 50,-- Kč. Při zrušení přihlášky
od 15. 1. 2023 do 20 1. 2023 je stornovací poplatek 30% z ceny. Při pozdějším zrušení nebo neúčasti bez předchozí omluvy se uhrazená částka nevrací. Individuálně budou řešeny případy, kdy se někdo nebude moci zúčastnit z vážných zdravotních nebo rodinných důvodů.
Pojištění účastníků:
Akce není hromadně pojištěna a pojistné na akci si každý z účastníků zajišťuje samostatně. Účastníkům doporučujeme uzavřít individuální pojistku.
Další organizační pokyny obdržíte při prezenci. Informace o akci můžete získat na webové stránce www.sobsa.cz. Telefonický kontakt: Jana Samková 602 669 687, nebo na adrese samkovajana10@seznam.cz.