====== Votická cesta s RAIFFEISENBANK, A.S. – XLII. ročník ====== ===== orientační závod v běhu nebo chůzi ===== * {{:2024:voticka:voticka24_rozpis.pdf|Rozpis (pdf)}} * {{:2024:voticka:voticka24_rozpis.doc|Rozpis (doc)}} * **[[https://oris.orientacnisporty.cz/Zavod?id=8613|ORIS (online)]]** * **{{:2024:voticka:voticka24_vysledky_final.pdf|Výsledky (pdf)}}** * **{{:2024:voticka:voticka24_vysledky_stafety.pdf|Výsledky štafet (pdf)}}** * **[[https://www.rajce.idnes.cz/janecci/album/ob-voticka-2024|Foto (Janečkovi)]]** * **[[https://www.rajce.idnes.cz/album/zbUcoRC75TnzfdrC|Foto štafety (Randíkovi)]]** {{:2024:voticka:rb-logo-zlute.gif?200}}
27.- 29.9.2024
Závod o nejlepšího orientačního běžce - zaměstnance PENĚŽNICTVÍ a pojišťovnictví
Generální partner: Raiffeisenbank, a. s.
Pořádající subjekt: Spolek organizátorů bankovních sportovních akcí (SOBSA)
Spolupořadatel: Kometa Kralovice , současně západočeský oblastní žebříček
Typ závodu: Klasická trať (sobota), Lotyšské štafety (neděle)
Závodní kategorie:
MA - závod jednotlivců mužů, kteří jsou nebo v minulosti byli registrovanými závodníky, anebo "amatérů" s dobrou kondicí, kteří nemají větší problémy s mapou. Náročnost odpovídá cca výkonnostní kategorii H45.
MB - méně náročná trať pro muže, rekreační orientační běžce až chodce, případně v minulosti registrované běžce, kteří již netrénují. Startují jednotlivci nebo dvojice M + Ž nebo M + dítě starší 10 let. Start dvojice mužů není povolen. Náročnost odpovídá cca výkonnostní kategorii H55.
ŽA - náročnější trať pro ženy, obdobné, viz. podmínky kategorie MA. Náročnost odpovídá cca kategorii D45.
ŽB - méně náročná trať pro ženy - viz podmínky MB. Startují jednotlivci nebo dvojice Ž + Ž nebo Ž + dítě starší 10 let. Náročnost odpovídá cca výkonnostní kategorii D55.
N2 - náborová trať pro začátečníky, kteří však již získali určité zkušenosti s mapou pro orientační běh. Startují jednotlivci, libovolné dvojice nebo celé rodiny. Dítě by mělo být schopno ujít v terénu asi 4 km. Náročnost odpovídá cca kategorii HD14.
N1 - náborová trať pro úplné začátečníky bez ohledu na pohlaví. Startují jednotlivci, libovolné dvojice nebo celé rodiny. Dítě by mělo být schopno ujít v terénu asi 3 km + asi 1 km na start (HD10).
Závod se uskuteční s měřením času u všech kategorií, a podle pravidel orientačního běhu s následujícími výjimkami:
- kategorie MA, MB, ŽA, ŽB: přepočet výsledných časů věkovým koeficientem, který upraví čas běhu s ohledem na věk závodníků počínaje věkem 30 let. Ve dvojici se bere v úvahu věk staršího;
- závod v kategoriích MA, ŽA bude vypsán pouze při účasti min. 3 závodníků/závodnic. V opačném případě budou kategorie sloučeny do MB, resp. ŽB a náročnost takovéto kategorie bude odpovídat kategorii B; ženy mají právo startovat i v mužských kategoriích;
- v kategoriích MB, ŽB se za chybu v označení průchodu kontrolou, nebo její vynechání připočítá 20 minut a závodník není diskvalifikován;
- v kategoriích N1, N2 se za chybu v označení průchodu kontrolou, nebo její vynechání, připočítává 10 minut. Pokud závodníci najdou a správně označí alespoň polovinu kontrol, rovněž nebudou diskvalifikováni;
- Start podle orientační startovní listiny, která bude zveřejněna v ORIS a rozeslána účastníkům před závodem „na krabičku“ v koridoru s označením našich kategorií, prosím dodržujte navržené odstupy.
datum: sobota 28.9. 2024, start 00 ve 12:00,
neděle 29.9.2024, štafety start nejspíše v 10:30
místo konání: sobota i neděle: Kemp u Hrocha Žihle, Kralovice, okres Plzeň sever,
z Prahy 110 km, 1:40 hod. jízdy autem. Cca 4 km od Chvojkovského mlýna
Terén : Sesuv / svah s převýšením 150 m, dvěma bočními údolími a Odlezelským jezerem, které vzniklo sesuvem v r. 1872. Terén tvoří svah k Mladotickému potoku, údolíčka místy s břidlicovými skalkami a sutí. Sesuv i těžební činnost v něm vytváří ojedinělé terénní i skalní detaily.
Mapy: SO – Jezero 24, 1:10 00, E=5m, revize 8/2024, A4, není vodoodolně upravena
NE – Sesuv 24, 1:7 500, E=5m, revize 8/2024, A4, není vodoodolně upravena
centrum: Kemp „U Hrocha“, Žihle, příjezd od Žihle i od Mladotic
parkování: na louce cca 200 metrů od shromaždiště. Parkování bude značeno – dbejte pokynů pořadatelů!!!
přihlášky: elektronicky ORIS - Český svaz orientačních sportů (orientacnisporty.cz)
uzávěrka: termín do soboty 14.9.2023, 23:59h,
druhý termín do soboty 21.9.2023, 23:59h, s navýšením o 100%
Postup přihlašování je velmi přehledný, přesto malý návod níže:
1) jděte na ORIS - Český svaz orientačních sportů (orientacnisporty.cz)
V rozbalovacím menu uprostřed nahoře zvolte všechny závody, měsíc ve kterém se závod koná, a klikněte na název toho našeho.
Nepřihlašujte se svým registračním jménem do ČSOS (pokud jste v ČSOS trvale přihlášeni, odhlaste se), ALE svoji přihlášku zahajte kliknutím napravo na Jednorázová přihláška.
Zadejte svoji mailovou adresu a klikněte na zaslat ověřovací email. Během chvíle obdržíte na svůj mail PIN. Níže na stránce zadáte znovu svůj e-mail a PIN který vám přišel a kliknete na zadat/evidovat jednorázovou přihlášku. PIN si uschovejte pro další přihlašování.
Objeví se vám Kontaktní informace. Důležité: jako název klubu napište jméno vaší rodiny. Příklad: Pláničkovi, Šafrovi, Janečkovi atd. Pod názvem vaší rodiny (klubu) můžete přihlásit i další závodníky z vašeho klanu (např. pod Křivánkovi může být přihlášen i Vojta Kolenčík, Šlitrovi apod.). Dále doplníte zbylé kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefon, země a souhlas se zpracováním osobních údajů), a klikněte na Uložit.
V přihlášce vyberete: Kategorii, Příjmení, Jméno, rok narození, pohlaví, SI čip (buď číslo vlastního, nebo „nepožaduji“ (u doprovodu)), políčko Půjčit SI zaškrtnete pouze, když čip chcete půjčit. Po vyplnění všech polí kliknete na Přidat.
Takto přihlásíte na závody i ostatní blízké, samozřejmě s jejich souhlasem.
Máte za sebou přihlášku na závod – huráJ! Teď ještě ubytování a jídlo:
Dále zvolíte z Doplňkové služby to pravé pro vás a vaše blízké. Volbu provedete kliknutím na ikonu doplněním počtu a kliknutím na Uložit.
Stravování je již v ceně „balíčku“, je ale potřeba vybrat si a zarezervovat odpovídající jídlo (cena 0,- Kč)
Předpis za startovné a doplňkové služby včetně variabilního symbolu pod kterým budete platit se vám objeví na obrazovce dole. Pro zadání příkazu k úhradě můžete využít i QR kód.
V případě problémů s vyplněním přihlášky pište nebo volejte Tomáši Janderovi (janderat@seznam.cz) či Ondřejovi Janečkovi (Ondrej.Janecek@seznam.cz).
ÚČASTNICKÉ POPLATKY:
kategorie a platby |
počet lůžek |
doplňkové služby |
Cena bez startovného |
PA-NE dospělý/dítě, postel 2 noci na pokoji bez sociálky, 2x večeře, 2x snídaně |
|
2x 790 |
1580 |
|
|
|
|
SO-NE dospělý/dítě, postel 1 noc na pokoji bez sociálky, 1x večeře, 1x snídaně |
|
790 |
790 |
|
|
|
|
Děti do 3 let bez nároku na lůžko a stravu |
|
|
Zdarma |
|
|
|
|
Startovné* kategorie ŽA, ŽB, MA, MB |
180 |
|
|
Startovné* kategorie N1, N2 |
|
120 |
|
|
Startovné |
Ubytování |
|
Odboráři |
zdarma |
hradí si |
|
Platbu uhraďte na účet SOBSA číslo: 4001639031/0100 s variabilním symbolem z přihlašovacího systému, ideálně se jménem přihlašovatele ve zprávě.
Příspěvek pro členy Odborového svazu pracovníků peněžnictví a pojišťovnictví (OS) se vztahuje i na manžela/ku a děti, pokud nejsou výdělečně činné. Členství je třeba doložit na prezenci průkazem člena OS nebo potvrzením ZO OS o členství (stačí jednou ročně).
Při zrušení přihlášky po termínu je stornovací poplatek min. 40 % z celkového vkladu. Při neúčasti bez předchozí omluvy se vklad nevrací. O snížení stornovacího poplatku může rozhodnout ředitel závodu na základě e-mailové žádosti + v závislosti na možnostech storna vůči 3. stranám a důvodech (vážné zdravotní a rodinné).
prezence: na shromaždišti do 10:45 hodin, samostatně ve stanu SOBSA (nikoliv
u spolupořadatelů). Obdržíte čip (pokud nemáte vlastní). Osobní věci bude možné odložit ve stanu SOBSA. Čas příjezdu na shromaždiště můžete přizpůsobit času ve startovce.
pokyny a startovka: v týdnu před závodem: v ORIS; obojí též v tištěné podobě k nahlédnutí na prezenci.
Doprava autem: Z Prahy po D6, silnice 6, dále směr Jesenice, Žihle, dále směr Chrášťovice, kemp u hrocha Kemp U Hrocha (Camp) • Mapy.cz
Ubytování a stravování:
Ubytování a stravování je v penzionu Chvojkovský mlýn. Adresa: Penzion Chvojkovský mlýn, Podbořánky 31, 270 33 Jesenice, Česko; www.chvojkovskymlyn.cz
12 pokojů 3-7 lůžek se společným sociálním zařízením na chodbě (pánské a dámské zvlášť); osoba 790 Kč/noc.
4 chatky 7-8 lůžek se sociálním zařízením v budově penzionu s vchodem zvenku, společné pánské a dámské sprchy; dospělý/ dítě 790,- Kč/noc. Dítě do 3 let bez nároku na lůžko je ubytováno zdarma.
Snídaně cca v 8 hodin, večeře cca v 18 hodin (v sobotu následuje po večeři vyhlášení výsledků sobotního závodu).
V penzionu lze zakoupit čepované pivo, alko, nealko, cukrovinky, nanuky. Vlastní alkoholické nápoje není možné konzumovat v hlavní jídelně, pokud by bylo také možné používat přezůvky, bylo by to fajn, uvnitř penzionu je zákaz pohybu v obuvi s hroty (v přízemí je šatna).
z důvodu energetické náročnosti a bezpečnosti nejsou povoleny vlastní elektrické spotřebiče, neplatí pro mobilní adaptéry telefonů, tabletů, pc - ty však nesmí zůstávat bez dozoru připojené v síti.
Večeře pátek
- pečené maso, zelí, bramborové špalíčky ( A: 1a,3,7 )
- zeleninové rizoto, strouhaný sýr ( A: 7 )
Večeře sobota
- kuřecí stripsy brambor, zelenina ( A: 1a,3,7 )
- květák, brambor, zelenina ( A: 1a,3,7 )
výbava:
SI-čipy: obdržíte při prezenci. Pokud máte vlastní čip, uveďte jeho číslo v přihlášce.
Buzoly: pořadatelé buzoly nezajišťují, doporučujeme zakoupit si předem vlastní nebo si půjčit od známých.
Mapník: se může hodit, mapa není vytištěná na nepromokavém papíře (pro opatrné plastové desky formátu A4 na ochranu mapy v případě mokrého počasí najdete určitě doma. Stejně tak širší izolepu, abyste si vyrobili Popisovník (obal a držák na popisy kontrol).
Oblečení ani obutí není pořadatelem omezeno, ten doporučuje sportovní nesmekavé boty a zakrytí dolních i horních končetin.
V neděli ražení do papírových průkazek, které budou rozdány před hromadným startem
občerstvení sobota: stánky s jídlem a pitím v centru závodu. Doporučujeme si vzít vlastní kelímek na pivo a hrnek na kávu.
první pomoc: v centru závodů u spolupořádajícího oddílu.
další služby: úschovna, v nejhorším i dětí (na vaše rizikoJ), atd. po dohodě na Prezenci.
vyhlášení a ceny: Vyhlášení výsledků a předání cen sobotního závodu proběhne v restauraci u ubytování po večeři. Nejlepší z každé kategorie obdrží drobné upomínkové ceny formou švédského stolu. Vyhlašování proběhne v pořadí ŽA, MA, ŽB, MB, N2, N1.
Vyhlášení nedělních štafet a předání putovního poháru v cíli štafetového závodu. Vítězové štafet v roce 2023 nezapomenou pohár přivést😊.
protesty k závodu: písemně zástupci ředitele s vkladem 200 Kč během závodu nebo do 5 dnů na e-mail: Ondrej.Janecek@seznam.cz .
ŠTĚSTĚNA:
Tradiční soutěž se uskuteční i letos. Tipovací lístky si vyzvedněte na prezenci.
další informace o akci:
Sledujte stránky SOBSA a tohoto závodu v ORIS. Další případné informace nad rámec Rozpisu a Pokynů k akci si můžete vyžádat u Ondřeje Janečka Ondrej.Janecek@seznam.cz, (T: 731 627 019), Tomáše Jandery, janderat@seznam.cz, (T: 724 021 520).
Upozornění:
- účastníci se účastní akce na vlastní nebezpečí. Pořadatel nenese odpovědnost za ev. zdravotní potíže vzniklé během, příp. po skončení akce; náročnost výkonu při závodě (běh nebo chůzi) přizpůsobí svému zdravotnímu stavu;
- celá akce není hromadně pojištěna. Účastníci závodu, registrovaní v ČSOS, jsou v případě úrazu pojištěni. Ostatním účastníkům doporučujeme uzavřít individuální pojistku pro případ úrazu;
- přihlášením se na tuto akci každý účastník souhlasí se zveřejněním svých osobních údajů v platném formátu ČSOS (včetně jména zaměstnavatele) a to v podobě přihlášky, startovky a výsledků na webech závodů a v informačním systému ORIS, https://oris.orientacnisporty.cz/ ;
- v průběhu akce budou pořizovány zpravodajské fotografie, sloužící k informování veřejnosti
o proběhlém závodě, vyúčtování dotací na akci atd. v souladu s § 89 zákona č. 89/2012 sb.,
Občanského zákoníku;
- dále zde mohou být pořizovány fotografie k osobní potřebě závodníků (jako vzpomínka na závody, pro propagaci klubu OB, atd.) zejména z vyhlášení výsledků a doběhu do cíle. V případě, že nesouhlasíte s fotografováním, oznamte to prosím explicitně fotografovi.
Hlavní organizátoři:
Ondřej Janeček: kontakt se spolupořádajícím oddílem, zpracování přihlášek, sportovní část závodu
Jaroslav Choutka: stravování, ubytování
Tomáš Jandera: zástupce ředitele závodu, slavnostní ceremoniál, příprava ORIS / přihlášky,
Karel Setnička: zpracování výsledků
Randíkovi a Choutkovi: štafety
Markéta Janderová + rodina: prezence, realizační tým