Votická cesta s RAIFFEISENBANK, A.S. – XXXIX. ročník
orientační závod v běhu nebo chůzi pro začátečníky i pokročilé
Votická cesta s RAIFFEISENBANK, A.S. – XXXIX. ročník orientační závod v běhu nebo chůzi pro začátečníky i pokročilé Doksy | 11. – 12. září | Výsledky (xlsx) Výsledky štafet (pdf) Foto (Janečkovi) Foto - štafety (Randíkovi) | Ondřej Janeček |
ROZPIS XXXIX. ročníku závodu
v orientačním běhu nebo chůzi
Votická cesta 2021 s Raiffeisenbank
Závod o nejlepšího orientačního běžce - zaměstnance PENĚŽNICTVÍ a pojišťovnictví
Generální partner: Raiffeisenbank, a. s.
Další partneři: INSCOM-ICBA, s.r.o. – pojištění pohledávek
Pořádající subjekt: Spolek organizátorů bankovních sportovních akcí (SOBSA)
Spolupořadatel: OK Doksy, OOB SK Chrast, současně ještědský žebříček
Typ závodu: krátká trať (sobota), Lotyšské štafety (neděle)
Závodní kategorie:
MA - závod jednotlivců mužů, kteří jsou nebo v minulosti byli registrovanými závodníky, anebo "amatérů" s dobrou kondicí, kteří nemají větší problémy s mapou. Náročnost odpovídá cca výkonnostní kategorii H45.
MB - méně náročná trať pro muže, rekreační orientační běžce až chodce, případně v minulosti registrované běžce, kteří již netrénují. Startují jednotlivci nebo dvojice M + Ž nebo M + dítě starší 10 let. Start dvojice mužů není povolen. Náročnost odpovídá cca výkonnostní kategorii H55.
ŽA - náročnější trať pro ženy, obdobné, viz. podmínky kategorie MA. Náročnost odpovídá cca kategorii D45.
ŽB - méně náročná trať pro ženy - viz podmínky MB. Startují jednotlivci nebo dvojice Ž + Ž nebo Ž + dítě starší 10 let. Náročnost odpovídá cca výkonnostní kategorii D55.
N2 - náborová trať pro začátečníky, kteří však již získali určité zkušenosti s mapou pro orientační běh. Startují jednotlivci, libovolné dvojice nebo celé rodiny. Dítě by mělo být schopno ujít v terénu asi 4 km. Náročnost odpovídá cca kategorii HD14.
N1 - náborová trať pro úplné začátečníky bez ohledu na pohlaví. Startují jednotlivci, libovolné dvojice nebo celé rodiny. Dítě by mělo být schopno ujít v terénu asi 3 km + asi 1 km na start (HD10).
Závod se uskuteční s měřením času u všech kategorií, a podle pravidel orientačního běhu s následujícími výjimkami:
- kategorie MA, MB, ŽA, ŽB: přepočet výsledných časů věkovým koeficientem, který upraví čas běhu s ohledem na věk závodníků počínaje věkem 30 let. Ve dvojici se bere v úvahu věk staršího;
- závod v kategoriích MA, ŽA bude vypsán pouze při účasti min. 3 závodníků/závodnic. V opačném případě budou kategorie sloučeny do MB, resp. ŽB a náročnost takovéto kategorie bude odpovídat kategorii B; ženy mají právo startovat i v mužských kategoriích;
- v kategoriích MB, ŽB se za chybu v označení průchodu kontrolou, nebo její vynechání připočítá 20 minut a závodník není diskvalifikován;
- v kategoriích N1, N2 se za chybu v označení průchodu kontrolou, nebo její vynechání, připočítává 10 minut. Pokud závodníci najdou a správně označí alespoň polovinu kontrol, rovněž nebudou diskvalifikováni;
- závodníkům přidělí pořadatelé startovní čas, který je nutno dodržet. Pokud někteří z rodičů poběží jako doprovod svého dítěte a potom teprve svoji trať, musí to ohlásit v přihlášce. Dítěti i dospělému bude umožněn start buď „na krabičku“ (v libovolném čase), nebo v celou minutu při zapsání do listiny na Startu. V obou případech jen do uzavření startu.
datum: sobota 11. 9. klasický závod na krátké trati, neděle 12.9. závod štafet
místo konání: Staré Splavy, okres česká Lípa, z Prahy 90 km, 1:20 hod. jízdy, štafety Doksy
centrum: bude upřesněno v Pokynech zveřejněných v ORIS
přihlášky: elektronicky prostřednictvím ORIS
uzávěrka: termín do pátku 20.8.2021, 23:59h,
druhý termín do neděle 5.9.2021, 23:59h, s navýšením startovného o 50%
SOBSA používá informační systém Českého svazu orientačních sportů ORIS.
Stručný návod zde (ilustrativní návod najdete v ORISu vedle rozpisu):
1) jděte na https://oris.orientacnisporty.cz/
2) v rozbalovacím menu uprostřed nahoře zvolte všechny závody
3) zvolte měsíc, kdy se závod koná
4) klikněte na název našeho závodu
5) nepřihlašujte se svým registračním jménem do ČSOS (pokud jste v ČSOS trvale přihlášeni,
odhlaste se), ALE svoji přihlášku zahajte kliknutím napravo na Jednorázová přihláška.
6) Ověření emailu
Zadejte svoji mailovou adresu a klikněte na zaslat ověřovací email. Obratem obdržíte na svůj
mail PIN.
7) Zadat/evidovat jednorázovou přihlášku
Níže na stránce zadáte znovu svůj e-mail a PIN, který vám přišel a kliknete na zadat/evidovat
jednorázovou přihlášku.
8) PIN si uschovejte pro další přihlašování
9) Kontaktní informace
Důležité: jako název klubu napište jméno vaší rodiny. Příklad: Pláničkovi, Šafrovi, Janečkovi
atd. Pod názvem vaší rodiny (klubu) můžete přihlásit i další závodníky z vašeho klanu (např. pod
Křivánkovi může být přihlášen i Vojta Kolenčík, Šlitrovi apod.). Dále doplníte zbylé kontaktní
údaje (jméno, příjmení, telefon, země a souhlas se zpracováním osobních údajů), a klikněte na
Uložit
10) Přihlášky
V přihlášce vyberete: Kategorii, Příjmení, Jméno, rok narození, pohlaví, SI čip - buď číslo
vlastního, nebo „nepožaduji“ (u doprovodu). Políčko Půjčit SI zaškrtnete pouze, když čip chcete
půjčit. Po vyplnění všech polí kliknete na Přidat - tak přihlásíte na závody i ostatní blízké,
samozřejmě s jejich souhlasem.
Máte za sebou přihlášku na závod – hurá😊!
Ještě mít kde bydlet, co jíst a případně běžet štafety😊!
11) Doplňkové služby
zvolíte z Doplňkové služby to pravé pro vás a vaše blízké. Volbu provedete kliknutím na ikonu,
doplněním počtu a kliknutím na Uložit.
Předpis za startovné a doplňkové služby včetně variabilního symbolu, pod kterým budete platit se
vám objeví na obrazovce dole.
V případě problémů s vyplněním přihlášky pište nebo volejte Tomáši Janderovi
(janderat@seznam.cz) či Ondřejovi Janečkovi (Ondrej.Janecek@seznam.cz).
ÚČASTNICKÉ POPLATKY:
kategorie a platby (ubytování od pátku nebo soboty do neděle, vždy se snídaní; sobotní večeře) |
startovné a režie |
doplňkové služby |
platba celkem |
pátek-neděle |
150 |
1 110 |
1 260 Kč |
sobota-neděle |
150 |
730 |
880 Kč |
do 15 let – pátek-neděle |
100 |
1 110 |
1 210 Kč |
do 15 let – sobota-neděle |
100 |
730 |
830 Kč |
odboráři – pátek-neděle |
zdarma |
550 |
550 Kč |
odboráři – sobota-neděle |
zdarma |
375 |
375 Kč |
děti odborářů do 15 let |
zdarma |
zdarma |
zdarma |
|
|
|
|
Bez ubytování a stravování, start v kategorii A nebo B |
150 |
- |
150 Kč |
Bez ubytování a stravování, start v kategorii N1 nebo N2 |
100 |
- |
100 Kč |
Bez ubytování a stravování, start (A,B,N1,N2) - odboráři |
zdarma |
- |
zdarma |
Děti do 3 let bez nároku na lůžko a stravu |
zdarma |
- |
zdarma |
Platbu uhraďte na účet SOBSA číslo: 4001639031/0100 s variabilním symbolem z přihlašovacího systému, ideálně se jménem přihlašovatele ve zprávě.
Příspěvek pro členy Odborového svazu pracovníků peněžnictví a pojišťovnictví (OS) se vztahuje i na manžela/ku a děti, pokud nejsou výdělečně činné. Členství je třeba doložit na prezenci průkazem člena OS nebo potvrzením ZO OS o členství.
Při zrušení přihlášky po termínu je stornovací poplatek min. 40 % z celkového vkladu. Při neúčasti bez předchozí omluvy se vklad nevrací. O snížení stornovacího poplatku může rozhodnout ředitel závodu na základě písemné/e-mailové žádosti + v závislosti na možnostech storna vůči 3. stranám a důvodech (vážné zdravotní a rodinné).
prezence: na shromaždišti od 12:00 hodin, samostatně ve stanu SOBSA (nikoliv
u spolupořadatelů). Obdržíte čip (pokud nemáte vlastní). Osobní věci bude možné odložit ve stanu SOBSA. Čas příjezdu na shromaždiště můžete přizpůsobit času ve startovce.
pokyny a startovka: v týdnu před závodem: v ORIS
Doprava autem:
Z Prahy do Starých Splavů/Doks individuální. Z Doks do Starých Splavů je vzdálenost 7 km a cca 10 min. autem.
Ubytování a stravování:
Ubytování a stravování je v rekreačním areálu TERMIT25, v chatkách. Areál je vzdálen 15minut chůze od Máchova jezera. Adresa: Bezdězská 260, Doksy 472 01. Z náměstí Republiky v centru města Doksy jeďte ulicí 5. května, kde u rybníku zahnete doprava ulicí Bezděskou, po které budete pokračovat až k areálu TERMIT25. Z centra Doks se jedná asi o 10 minut pěší chůze a rovnou od Máchova jezera to je přibližně minut 15. Termit25 na mapě
Všechny chatky jsou vybaveny celkem čtyřmi lůžky. Dále v chatce najdete šatní skříň a komodu, dále stůl s židlemi, poličku a pomůcky na úklid. Sociální zařízení jsou společná v turistické ubytovně.
výbava:
SI-čipy: obdržíte při prezenci. Pokud máte vlastní čip, uveďte jeho číslo v přihlášce. Pokud pořadatel nabízí i možnost SIAC (bezkontaktních) čipů, stanoví půjčovné úměrně nákladům na jejich zapůjčení (v případě Vašeho zájmu se zavazujete rozdíl doplatit na Prezenci).
Buzoly: pořadatelé buzoly nezajišťují, doporučujeme zakoupit si předem vlastní nebo si půjčit od známých.
Mapník: (plastové desky formátu A4 na ochranu mapy v případě mokrého počasí) najdete určitě doma, stejně tak širší izolepu, aby jste si vyrobili popisovník (obal a držák na popisy kontrol).
Oblečení ani obutí není pořadatelem omezeno, ten doporučuje sportovní nesmekavé boty a zakrytí dolních i horních končetin.
občerstvení: obvykle voda v cíli; stánky v centru závodu.
první pomoc: v centru závodů u spolupořádajícího oddílu.
další služby: úschovna, v nejhorším i dětí (na vaše rizikoJ), atd. po dohodě na Prezenci.
vyhlášení a ceny: Vyhlášení výsledků a předání cen proběhne v areálu TERMIT25, v sobotu po večeři. Nejlepší z každé kategorie obdrží drobné upomínkové ceny formou švédského stolu. Vyhlašování proběhne v pořadí ŽA, MA, ŽB, MB, N2, N1. Ve všech kategoriích budou současně předány ceny nejlepším odborářům.
protesty k závodu: písemně zástupci ředitele, s vkladem 100 Kč během závodu nebo do 5 dnů na e-mail: Ondrej.Janecek@seznam.cz .
Informace o závodě štafet obdržíte v sobotu večer po vyhlášení výsledků klasického závodu.
ŠTĚSTĚNA:
Tradiční soutěž se uskuteční i letos. Tipovací lístky si vyzvedněte na prezenci.
další informace o akci:
Přihlášení závodníci obdrží před závodem bližší pokyny včetně přesného umístění parkoviště, startu 00 a vzdálenosti ze shromaždiště na start.
Sledujte stránky SOBSA a tohoto závodu v ORIS - Český svaz orientačních sportů (orientacnisporty.cz).
Další případné informace nad rámec Rozpisu a Pokynů k akci si můžete vyžádat u Ondřeje Janečka Ondrej.Janecek@seznam.cz, (T: 731 627 019) a Tomáše Jandery, janderat@seznam.cz, (T: 724 021 520) (ubytování, stravování, přihlašovací systém).
Upozornění:
- účastníci se účastní akce na vlastní nebezpečí. Pořadatel nenese odpovědnost za ev. zdravotní potíže vzniklé během, příp. po skončení akce; náročnost výkonu při závodě (běh nebo chůzi) přizpůsobí svému zdravotnímu stavu;
- celá akce není hromadně pojištěna. Účastníci závodu, registrovaní v ČSOS, jsou v případě úrazu pojištěni. Ostatním účastníkům doporučujeme uzavřít individuální pojistku pro případ úrazu;
- přihlášením se na tuto akci každý účastník souhlasí se zveřejněním svých osobních údajů v platném formátu ČSOS (včetně jména zaměstnavatele) a to v podobě přihlášky, startovky a výsledků na webech závodů a v informačním systému ORIS, https://oris.orientacnisporty.cz/ ;
- v průběhu akce budou pořizovány zpravodajské fotografie, sloužící k informování veřejnosti
o proběhlém závodě, vyúčtování dotací na akci atd. v souladu s § 89 zákona č. 89/2012 sb.,
Občanského zákoníku;
- dále zde mohou být pořizovány fotografie k osobní potřebě závodníků (jako vzpomínka na závody, pro propagaci klubu OB, atd.) zejména z vyhlášení výsledků a doběhu do cíle. V případě, že nesouhlasíte s fotografováním, oznamte to prosím explicitně fotografovi.
DŮLEŽITÉ SDĚLENÍ: PROSÍME VŠECHNY ZÁVODNÍKY, ABY PO SOBOTNÍM ZÁVODĚ NEODJÍŽDĚLI DOMŮ, ALE PŘESUNULI SE DO AREÁLU TERMIT25, KDE SPOLEČNĚ STRÁVÍME ZBYTEK DNE. TÝKÁ SE TO I TĚCH, KTEŘÍ SE NECHYSTAJÍ NA ZÁVOD ŠTAFET. MOHOU ODJET V NEDĚLI PO SNÍDANI NEBO SE ZÚČASTNIT ŠTAFET JAKO DIVÁCI.
Hlavní organizátoři:
Ondřej Janeček: ředitel závodu, kontakt se spolupořádajícím oddílem, sportovní část závodu
Tomáš Jandera: zástupce ředitele závodu, slavnostní ceremoniál
Karel Setnička: zpracování výsledků
Jan a Magdalena Randíkovi: závod štafet
Filip Beneš, Markéta Janderová, Lenka Choutková, Jára Choutka, Líba Pláničková: realizační tým
Covid-19
Přihlášením se každý účastník zavazuje jednat v souladu aktuálně platnými ochrannými opatřeními stanovenými Ministerstvem zdravotnictví ČR nebo pořadatelem závodu. Každý účastník je povinen prokázat se platným certifikátem o bezinfekčnosti (potvrzení o ukončeném očkování/ negativní RT-PCR test max. 7 dní / negativní POC antigenní test max. 72 hodin/ doklad o prodělání nemoci max. 180 dní). Pro urychlení kontroly doporučujeme instalaci aplikace Tečka.